به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان بسیج سازندگی سپاه فجر استان فارس، به مناسبت روز درختکاری و منابع طبیعی، غرس ۱۰۰۰ اصل نهال توسط مدیریت منابع طبیعی، کشاورزی و محیط زیست بسیج سازندگی استان فارس و اداره کل منابع طبیعی، به صورت همزمان در ۷ شهرستان استان فارس و شیراز برگزار شد.

این برنامه با حضور مسئول بسیج سازندگی استان فارس، جمعی از جهادگران و اعضای صندوق‌های قرض‌الحسنه اشتغالزای بسیج، در پارک یادبود شهدای بیضا صورت گرفت.

مسئول راهبری صندوق‌های قرض‌الحسنه بسیج سازندگی استان فارس، این مراسم را پیوند سنت حسنه درختکاری و قرض‌الحسنه دانست و حفظ محیط زیست را یکی از اولویت‌های کاری این مجموعه عنوان کرد.

زارعی، مسئول آبخیزداری و حفاظت از آب و خاک، پیشگیری و حفاظت از منابع طبیعی، سه تفاهم‌نامه اصلاح کرد و احیا را از اولویت‌های بسیج سازندگی در عرصه محیط زیست و منابع طبیعی در سال جاری دانست.

وی افزود: برای رسیدن به اهداف، بسیج سازندگی و اداره کل محیط زیست، ۳ تفاهم‌نامه همکاری امضا کرده‌اند که در حال اجرا می‌باشد.

وی ادامه داد: برای حفظ محیط زیست که از مطالبات رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز هست، بسیج سازندگی آمادگی هم‌افزایی و همکاری با دیگر دستگاه‌ها، سازمان‌های مردم نهاد و… فعال در حوزه محیط زیست و منابع طبیعی را دارد.

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.