شنبه, 12/05/1396 - 08:07 fars
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه لارستان خبر داد

بزرگداشت «سرداران و شهدای شهرستان لارستان» با حضور سردار حاج علی فضلی «جانشین سازمان بسیج مستضعفین» برگزار خواهد شد

فرمانده سپاه لارستان از برگزاری بزرگداشت «سرداران و شهدای شهرستان لارستان» با حضور سردار حاج علی فضلی «جانشین سازمان بسیج مستضعفین» خبر داد
بزرگداشت «سرداران و شهدای شهرستان لارستان» با حضور سردار حاج علی فضلی «جانشین سازمان بسیج مستضعفین» برگزار خواهد شد

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه لارستان از برگزاری بزرگداشت «سرداران و شهدای شهرستان لارستان» در روز جمعه 4 اسفند ماه 96 با حضور سردار حاج علی فضلی «جانشین سازمان بسیج مستضعفین» خبر داد.

سرگرد پاسدار امیر جاهدی ضمن عرض تسلیت به مناسبت شهادت مظلومانه حضرت زهرا(س)، با تأکید بر لزوم گرامیداشت شهدا در همه ادوار، افزود: یاد و نام و خاطره شهدا روشن بخش زندگی همه ماست و بر مسولان فرهنگی لازم است تا حقایق پنهان زندگی نورانی شهدا را برای نسل جوان بازگو کنند.

 وی در این خصوص از برگزاری 39 ویژه برنامه از ابتدای سال جاری تاکنون در سطح شهرستان لارستان خبر داد و اظهار داشت: 6 ویژه برنامه آبروی محله در درب منازل شهدا،24 یادواره در سطح پایگاه های مقاومت و 9 ویژه برنامه در سطح حوزه های مقاومت شهرستان لارستان در سال جاری توسط حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس ناحیه سپاه لارستان برگزار شده است.

 این مقام مسئول در ادامه از برگزاری مراسم بزرگداشت سرداران و شهدای شهرستان لارستان به عنوان حسن ختام یادواره های شهرستان در هفته جاری خبر داد و افزود:این یادواره با حضور سردار علی فضلی «جانشین سازمان بسیج مستضعفین»،خانواده های معظم شهدا و اقشار مختلف مردم ساعت 9 صبح روز جمعه 4 اسفند ماه در حسینیه اعظم لار به همت پایگاه مقاومت شهید یزدی با همکاری شهرداری و شورای اسلامی شهر لار برگزار می شود 

 

نام کاربر Michel (تایید نشده)
چهارشنبه, 01/20/1399 - 18:14

Highly descriptive article, I liked that a
lot. Will there be a part 2?

My blog post - best CBD oil

نام کاربر Belinda (تایید نشده)
شنبه, 01/23/1399 - 17:01

Hi, I do think this is an excellent blog.
I stumbledupon it ;) I am going to revisit yet again since I saved as a
favorite it. Money and freedom is the best way to change, may you be rich and continue to help others.

Here is my blog carte prepagate

نام کاربر Shelly (تایید نشده)
پنجشنبه, 01/28/1399 - 03:03

I was recommended this blog by my cousin. I'm not sure
whether this post is written by him as nobody else know such detailed
about my problem. You are incredible! Thanks!

My web site best CBD oil

نام کاربر Jonathon (تایید نشده)
پنجشنبه, 01/28/1399 - 03:04

What's up, constantly i used to check blog posts here early in the dawn,
as i enjoy to learn more and more.

My site ... CBD gummies

نام کاربر Enrique (تایید نشده)
جمعه, 01/29/1399 - 17:31

Having read this I believed it was really informative.

I appreciate you spending some time and energy to put this short
article together. I once again find myself personally spending
way too much time both reading and leaving
comments. But so what, it was still worthwhile!

Feel free to surf to my blog post ... best CBD capsules

نام کاربر Meri (تایید نشده)
دوشنبه, 02/01/1399 - 15:50

Great site you have here but I was curious about if you knew of any user discussion forums that
cover the same topics discussed in this article? I'd really like to be a part of online community where I can get suggestions from other knowledgeable people that share the
same interest. If you have any suggestions, please let me know.
Thanks!

Stop by my web-site :: best CBD oil for pain

نام کاربر Deborah (تایید نشده)
چهارشنبه, 02/03/1399 - 18:11

Every weekend i used to pay a quick visit this site, for the reason that i wish
for enjoyment, since this this website conations actually fastidious funny stuff too.

My web blog CBD gummies

نام کاربر Keeley (تایید نشده)
پنجشنبه, 02/04/1399 - 18:49

You really make it seem so easy with your presentation but I to find this matter to
be really one thing that I believe I would by no means understand.
It seems too complicated and extremely large for me.
I'm looking ahead on your subsequent post, I will try
to get the cling of it!

my homepage ... best CBD oil

نام کاربر Alexandra (تایید نشده)
جمعه, 02/05/1399 - 17:10

What's up Dear, are you truly visiting this site
regularly, if so afterward you will absolutely get good know-how.

my website :: best CBD gummies

نام کاربر Doyle (تایید نشده)
شنبه, 02/06/1399 - 08:46

Hey! This is my first visit to your blog! We are a group
of volunteers and starting a new initiative in a
community in the same niche. Your blog provided us beneficial information to
work on. You have done a outstanding job!

Look at my web-site ... best CBD gummies

نام کاربر Herbert (تایید نشده)
یکشنبه, 02/07/1399 - 22:58

I'm really enjoying the theme/design of your blog.

Do you ever run into any browser compatibility problems?
A few of my blog readers have complained about my website not operating correctly in Explorer but looks
great in Safari. Do you have any ideas to help fix this problem?

Look at my site :: best CBD gummies

نام کاربر Brad (تایید نشده)
چهارشنبه, 02/10/1399 - 01:05

Howdy! Someone in my Facebook group shared this site with us so I came to give it a look.
I'm definitely loving the information. I'm book-marking and will be tweeting this to my followers!
Wonderful blog and great design.

My web page: best CBD oil

نام کاربر Rod (تایید نشده)
چهارشنبه, 02/10/1399 - 15:20

I’m not that much of a internet reader to be honest but your sites really nice,
keep it up! I'll go ahead and bookmark your site to come back down the
road. All the best

My web site; best CBD oil

نام کاربر Gonzalo (تایید نشده)
چهارشنبه, 02/10/1399 - 20:06

Hello friends, how is everything, and what you
would like to say about this post, in my view
its really remarkable designed for me.

My webpage best CBD oil

نام کاربر Mary (تایید نشده)
پنجشنبه, 02/11/1399 - 21:16

obviously like your web-site however you need to take a look at
the spelling on quite a few of your posts. Many of them
are rife with spelling problems and I find it very troublesome to inform the reality however I'll
definitely come back again.

Also visit my web page ... simgiagoc

نام کاربر Marisol (تایید نشده)
پنجشنبه, 02/11/1399 - 21:17

I've learn some just right stuff here. Definitely worth bookmarking for revisiting.
I surprise how much attempt you place to create this kind of magnificent informative site.

Visit my site simgiagoc.com

نام کاربر Floyd (تایید نشده)
جمعه, 02/12/1399 - 12:40

hello!,I love your writing very so much! proportion we communicate extra approximately
your post on AOL? I require an expert in this
space to resolve my problem. May be that's you!
Looking ahead to see you.

my page :: best CBD oil for sleep

نام کاربر nodjmcljuuyd (تایید نشده)
پنجشنبه, 02/18/1399 - 13:45

etzboztavproeamlwnuaehzvdxjihitltsluetwtprxswhqluqzjshlmekfjajkrcaaiikkixbwtwysoxgahcsilywriivtykryvjtgwhydqfdwgwjrwxoyxzdssevargxfsqmphymma

نام کاربر Dianne (تایید نشده)
چهارشنبه, 03/07/1399 - 10:57

I got this web page from my buddy who informed me about this web
page and now this time I am visiting this website and reading very informative
articles or reviews here.

Feel free to visit my webpage ... CBD oil for depression

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
کد امنیتی
لطفا به این سوال برای جلوگیری از ارسال اسپم پاسخ دهید. CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.