ایثار جهادگران به روایت تصویر/2

همدلی‌های مومنانه از ساخت منزل تا تغسیل اموات کرونایی

روابط عمومی و رسانه بسیج سازندگی استان فارس، به روایت گوشه‌ای از تلاش و همدلی‌های گروه‌های جهادی در لبیک به فرمان رهبرشان، در قاب تصویر می‌پردازد.

غسل و کفن فوت‌شدگان کرونایی

در خط مقدم مقابله با ویروس کرونا تنها کادر بهداشت و درمان حضور ندارند بلکه در کنار آنان طلبه ها و روحانیون جوانی به صورت گمنام و داوطلبانه کار غسل، کفن و دفن فوت شدگان کرونایی را دنبال می کنند.

در همین‌ راستا جمعی از طلاب کازرون نیز در اقدامی جهادی و ایثارگرانه به غسل و کفن اموات کرونایی پرداختند.

کازرون

 

کازرون

 

کازرون

 

محرومیت‌زدایی با همت گروه جهادی شهید سلیمانی


گروه جهادی شهید سلیمانی حوزه امام سجاد (ع) به ساخت و تکمیل یک باب منزل در محله جابه شهرستان ممسنی پرداخت. امام جمعه شهرستان ممسنی و فرمانده سپاه شهرستان از این اقدام جهادی بازدید کردند.

ترمیم خط لوله آب و بهسازی چشمه منطقه جوزار با همکاری ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) و اداره آب و فاضلاب از دیگر اقدامات در حال انجام گروه جهادی شهید سلیمانی است.

ممسنی

 

ممسنی

 

ممسنی

 

توزیع شصت بسته گوشت در بین نیازمندان با همدلی گروه جهادی راه‌ سرخ


به همت گروه جهادی راه سرخ بسیج دانشجویی داراب، یک راس گوسفند خریداری و شصت بسته گوشت در بین نیازمندان حاشیه شهر توزیع شد.

داراب

 

داراب

 

ساخت یک باب منزل با تلاش گروه جهادی شهید صادق مرادی

در پی لبیک به فرمان مقام معظم رهبری خطاب به گروه‌های جهادی مبنی بر محرومیت‌زدایی، با دستان پرتلاش جهادگران گروه جهادی شهید صادق مرادی یک باب منزل در شهرستان جهرم ساخته شد.
 

جهرم

 

جهرم

 

جهرم

 

ایجاد گروه‌های جهادی تخصصی امدادی

طی جلسه‌ای با حضور مدیر کل و مسئول قرارگاه امدادی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره) در استان فارس و تعدادی از نمایندگان گروه‌های جهادی دانشجویی، راه‌اندازی گروه‌های جهادی تخصصی امدادی توسط مدیریت عملیات جهادی بسیج دانشجویی فارس، تصویب شد.

بسیج

 

بسیج

 

پرداخت اجاره ۳/۲۰۰/۰۰۰ تومانی خانواده متضرر از کرونا

با حمایت خیرین و همت جهادگران گروه جهادی راه سرخ بسیج دانشجویی داراب، اجاره منزل یک خانواده ۵ نفره متضرر از کرونا پرداخت شد.

بسیج


ایثار جهادگران شهرستان خنج در تغسیل اموات کرونایی

گروه جهادی رهروان حضرت زینب (س) بسیج جامعه زنان خنج، به تغسیل اموات کرونایی اقدام نمود‌.

بهمن‌پور مسئول بسیج جامعه زنان شهرستان خنج گفت: از این پس مانع اساسی برای تغسیل متوفیان وجود ندارد و با رعایت موازین بهداشتی در این شهرستان انجام خواهد شد. لذا با ایجاد وحدت رویه با همکاری طلاب و در کنار پرسنل خواهر ناحیه مقاومت بسیج سپاه خنج و بسیجیان کار تغسیل این متوفیان را با در نظر گرفتن تمام موازین و پروتکلهای بهداشتی انجام می پذیرد.

وی افزود: بر همین اساس تغسیل متوفیان مبتلا به بیماری کرونا در این شهرستان از ۱۶ آذرماه شروع شده است و با اعلام نظر متخصصین مبنی بر این که تغسیل این اموات هیچ گونه خطری ندارد، افرادی با دل و جان وارد این عرصه شده‌اند و متوفیان کرونایی را بر اساس احکام شرعی غسل می دهند.

خنج

 

خنج

 

خنج

 

بازسازی و مرمت مسجد به همت جهادگران جوان

امید براتی مسئول حوزه مقاومت بسیج امام سجاد (ع)، از مرمت، بازسازی و برق‌کاری مسجد روستای فهلیان به همت جهادگران این پایگاه مقاومت خبر داد.

سرگرد امید براتی با بیان این مطلب افزود: در این اردوی جهادی، بسیجیان پایگاه مقاومت والفجر مشکل سفید کاری و برق کشی مسجد را برطرف ساختند.

مسجد

 

مسجد

 

مسجد

 

تامین ۳ آبگرمکن برقی خانواده‌های نیازمند

به همت گروه جهادی شهید دادگستر شهرستان جهرم، با هدف تامین نیاز سه خانواده کم‌بضاعت، ۳ دستگاه آبگرمکن برقی خریداری شد.

آبگرمکن

 

کمک به تکمیل ساخت منزل با همدلی گروه جهادی منتظران شهادت

گروه جهادی منتظران شهادت حوزه شهید چمران با عمل به منویات رهبری مبنی بر محرومیت زدایی، به شناسایی افراد کم بضاعت، محروم و نیازمند، اقدام کرده است.

لذا در این راستا به تکمیل ساخت منزل یکی از افراد کم‌بضاعت روستای باتون منطقه بردنگان، پرداخت.

روستا

 

روستا


افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.