با هدف پیش‌برد اهداف سوادآموزی؛

تفاهم‌نامه همکاری بسیج سازندگی و آموزش و پرورش فراشبند امضا شد

تفاهم‌نامه همکاری بین بسیج سازندگی و آموزش و پرورش شهرستان فراشبند امضا شد.

به گزارش روابط عمومی و رسانه بسیج سازندگی استان فارس، جلسه‌ی هم‌اندیشی و هم‌فکری جهت پیش‌برد اهداف سوادآموزی به عنوان یادگار ارزشمند امام راحل (ره) با حضور حسین عالیشوندی مسئول بسیج سازندگی سپاه فراشبند، سعید عالیشوندی رئیس آموزش و پرورش و فرهاد مزارعی کارشناس سوادآموزی آموزش و پرورش شهرستان فراشبند تشکیل شد و در همین راستا تفاهم‌نامه‌ی همکاری بین بسیج سازندگی و سازمان سوادآموزی به امضا رسید.


فرهاد مزارعی کارشناس سوادآموزی ضمن قرائت متن تفاهم‌نامه گفت: سوادآموزی آمادگی دارد تا بی سوادان شهرستان را در هر نقطه‌ای که باشند تحت پوشش کلاس‌های سوادآموزی قرار دهد و امکانات اولیه‌ی آموختن را برای آنان فراهم کند.


وی در خصوص همکاری با سایر دستگاه‌ها افزود: هرچند ما تمام تلاشمان را شناسایی بی‌سوادان خواهیم کرد اما در رسیدن به این هدف والا احتیاج به یاری تمام دستگاه‌ها از جمله بسیج سازندگی داریم.


حسین عالیشوندی مسئول بسیج سازندگی سپاه فراشبند ضمن اعلام آمادگی کامل بسیج در یاری رساندن به سوادآموزی به منظور شناسایی بی سوادان و اجرای طرح‌های تشویقی سوادآموزان، گفت: بسیج آمادگی دارد تا هم بی‌سوادان را شناسایی و معرفی کند و هم درصورت نیاز نیروهای متعهد و مومن و تحصیل‌کرده را جهت آموزش بزرگسالان معرفی نماید.


مسئول بسیج سازندگی سپاه فراشبند خاطرنشان کرد: چنانچه در میان دانش‌آموزان خانواده‌های نیازمند یاری معرفی شوند آمادگی کمک به آنان را در حد توان داریم.


سعید عالیشوندی رئیس آموزش و پرورش فراشبند ضمن استقبال از تفاهم‌نامه‌ی همکاری بسیج سازندگی و نهضت سوادآموزی گفت: این تفاهم‌نامه می تواند ما را در نیل به هدف مقدس ریشه‌کنی بی‌سوادی از جامعه یاری کند.


در پایان رئیس آموزش و پرورش فراشبند، کارشناس سوادآموزی را مکلف به تفاهم و همکاری بیشتر با بسیج سازندگی شهرستان نمود.


افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.