مجمع جهادی بسیج سازندگی استان فارس:

انتقام سخت، مجازات عوامل ترور سردار دل‌ها

مجمع جهادی بسیج سازندگی استان فارس به مناسبت اولین سالگرد شهادت "سردار حاج قاسم سلیمانی" در بیانیه‌ای ضمن محکوم کردن ترور ناجوانمردانه این سردار پرافتخار، پیگیری مجدانه و اشد مجازات عاملین و آمرین ترور را از قوه قضائیه و مجامع بین‌المللی خواستار شد.


متن بیانیه به این شرح است:


بسم رب الشهداء و الصدیقین

می‌نگارم به نام خدای شهیدان، مینویسم به یاد حرمت تولد لاله ها...

ایران همواره مهد پرورش شجاعان و بی باکان و سرداران و جان بر کفانی بوده است که در راه اعتلای وطن و با پشتوانه توحید، تا سدره المنتهی رسیده اند.


و اما همیشه و در همه ادوار در کنار گروهی دلسوز و بی باک، گروهی راحت طلب بوده اند که گاه به عمد یا سهو با تدبیر غلطشان کشور را تا لبه پرتگاه کشانده اند و هنگامی که چاره نداشته یا ندانسته اند یا نخواسته‌اند که داشته باشند و گود را خالی کرده اند، تنها، مردان میدان بوده‌اند که کفن پوش جورکش تمام جفاهای رفته بر میهن بوده اند.

و اما حاج قاسم سلیمانی....
او که بود که اینگونه پشت وطن و یک ملت؛ نه یک جهان؛ از داغش شکست؟

در وصف ایشان همین جمله از زبان خودش بس که: "هر که از خدا بترسد خدا همه را از او میترساند". مرد میدان، شجاع شجاعان، علمدار علمداران، از تبار ایران از خطه کیسان و بالاتر از همه، سرباز ولایت و در خط مقدم لشکر رهبری زمان.

اوست که با سلاح ایمان بر کفر می تازد و مدافع مسلمانان جهان است و مرزبندی‌های جغرافیایی محدود و محصور کننده سپاه ایشان در دفاع از جان و مال و خاک و آبروی مسلمین جهان نیست. مصداق کامل آیه شریفه" تبارک الله احسن الخالقین".

هنگامی که روشنفکران بر برگهای خزان پائیزی در کشورهای اجنبی خوش گذرانی میکنند، سرداران و سربازان و جهادگران و پاسداران دوشادوش مردم در کوت عبدالله اهواز و آبادان، خفته در آب و فراتر از آن در کیلومترها آن طرفتر مرزهای ایران جان‌فشانی میکنند و با چشمانی باز چون عقاب، آب و خاک و آسمان ایران را پاسبانی میدهند، تا مبادا دشمن جرات و جسارت نگاه چپ به این مرز و بوم را داشته باشد.


گروهی دو دستی با تراژدی نفوذ، نه فقط وطن را، که محافظان ناموس مملکت را تقدیم دشمن میکنند. وای بر پیمان شکنان.
خون حاج قاسم خون همه عدالتخواهان را به جوش آورده است.


سردارا !! اگر چه غم نبودنت روز به روز بر دلهایمان سنگین تر میشود ولی ما، ام وهب وار با قلبی سلیم خشنودیم از آنچه که در راه خدا تقدیم کرده ایم.

مطمئن باش عَلَمت بر زمین نخواهد ماند و عَلَم گردانی در این قافله الفتی دیرینه دارد.
چون "ایران چو خورشید است و چندین ماه دارد سردار دلهای دگر در راه دارد".

و اما بعد از گذشت یک‌سال از ترور ناجوانمردانه این چهره اثر گذار جهان، هنوز سیلی محکمی به آن کفتارهای پست، نخورده است و لذا می بایست کلیه مجامع بین المللی که خود را مدافع حقوق بشر میدانند هرچه زودتر مقصرین و مسببین این حادثه را محکوم و مجازات کنند و انتظار ما از قوه قضائیه این است که به جد پیگیر این مهم بوده و با یک جنگ روانی تمام قد خواستار مجازات آمریکا و اسرائیل و عمال روبَه صفت داخلی شان در خاک ایران باشند.

مجمع جهادی استان فارس یکمین سالگرد شهادت سردار سرافراز اسلام حاج قاسم سلیمانی را به محضر حضرت ولی عصر (عج) و نائب بر حقش امام خامنه ای (مد ظله العالی) و همچنین بیت معزز آن شهید عزیز تبریک و تسلیت گفته و ضمن محکومیت شدید این واقعه اسفناک، خواستار پیگیری و اشد مجازات عاملین و آمرین ترور آن شهید بزرگوار می‌باشد.

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.