مسئول بسیج سازندگی فارس:

حرکت‌های فناوری جهادی عرصه تربیت جوان انقلابی است

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان بسیج سازندگی سپاه فجر استان فارس، اسماعیل قزل سفلی، در آئین تجلیل از جهادگران گروه های جهادی شهرستان گراش که به همت گروه جهادی عمار برگزار شد، اظهار داشت: در چهارچوب حرکت های جهادی باید جایگاه درست این حرکت ها را شناخت، مسیر پیشرفت را ترسیم نمود، به ابزار مناسب مجهز شد و با قدرت و قوت در شان این حرکت به راه افتاد.

وی با بیان این که آنچه انقلاب به ما یاد داد، فرهنگ جهادی بود، اضافه کرد: ابزار مناسب حرکت های جهادی عشق، ایمان، بصیرت، مجاهدت و همت است و قرآن، ائمه و امامین انقلاب اسلامی چراغ های روشن این مسیر هستند.

مسئول بسیج سازندگی استان فارس با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر این که جهاد یک حرکت جوشیده از اعتقاد، باور قلبی، ایمان و به کارگیری توانایی ها است، اظهار داشت: حرکت های جهادی و اردوهای جهادی فناوری عرصه تربیت جوان مومن و انقلابی است.

قزل سفلی با برشمردن انتظارات از حرکت های جهادی با توجه به منویات رهبرمعظم انقلاب اسلامی، بیان کرد: گفتمان سازی حرکت های جهادی باعث ایجاد بستر حضور جوانان در این عرصه ها می شود و این بستر باید با گسترش کمی و کیفی و تخصصی گروه های جهادی محقق شود.

ثبات در راه، رعایت اخلاص، اخلاق نیکو، عطر ایمان از جمله ویژگی های جهادگران است که به مردم عشق می ورزند، مردم دار و محروم نواز هستند که مسئول بسیج سازندگی به آن اشاره کرد.

شریک کردن مردم و جوانان محله و منطقه در انجام فعالیت ها، اولویت ذهنی ایجاد کردن برای مسئولین در حوزه محرومیت زدایی و خدمت به مردم، ارتباط با همدیگر در اردو های جهادی و اطلاع رسانی هنرمندانه از فعالیت ها از جمله بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی خطاب به جهادگران بود که اسماعیل قزل سفلی در این جلسه به جهادگران توصیه کرد.

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.