رزمایش علوی با هدف حمایت از ایتام در فارس کلید خورد

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان بسیج سازندگی سپاه فجر استان فارس، مرحله اول رزمایش بزرگ علوی، طرح ۱۴۶۵ ویژه ایتام با حضور جمعی از مسئولین استانی، به همت ستادهای نمازجمعه به صورت هم‌زمان در استان فارس برگزار شد.

 

امام جمعه شیراز در این رزمایش بزرگ، اظهار داشت: خدا در سوره مبارک صف می‌فرماید "نصر من الله و فتح قریب" که مطمئن باشید پیروزی نزدیک است و جمع حاضر نیز مقدمه‌چینی برای پیروزی می‌باشد.

 

وی با اشاره به آیه دیگری از قرآن کریم بیان کرد: همه ما مسئول هستیم و طبق گفته سعدی شیرین‌سخن، باید بر رعیت رحمت داشت تا در روز بلا مصیبتی دامن انسان را نگیرد.

 

آیت الله دژکام، با اشاره به مشارکت بسیار خوب خیرین در این طرح بیان کرد: هم‌افزایی و همگرایی افراد و ارگان‌های مختلف نشان از احساس مسئولیت همگانی می‌باشد.

 

وی ادامه داد: مطمئن باشید وقتی دست نیازمندی را می‌گیرید، در موقع نیاز نیز خدا دست شما را خواهد گرفت.

 

تولیت آستان مقدس شاهچراغ تصریح کرد: با استقبال مردم و خیرین در ماه رمضان به نام مبارک امیرالمومنین نیز کمک‌هایی را برای ایتام، فقرا و مستمندان خواهیم داشت.

 

وی افزود: در طی یک سال گذشته کمک‌های بسیار خوبی در سطح استان فارس انجام شده و تنها در قالب قرارگاه، طبق گفته سردار بوعلی، فرمانده سپاه فجر فارس بیش از دو و نیم میلیون بسته معیشتی در استان توزیع شده است.

 

استاندار فارس نیز در رزمایش ۱۴۶۵ ویژه ایتام اظهار داشت: طی سال‌های گذشته اقدامات خوب و موثری با محوریت نماینده ولی فقیه و امام جمعه شیراز انجام شده که امیدواریم استمرار داشته باشد.

 

وی با اشاره به کار بزرگ توزیع ۱۴ هزار و ۶۵۰ بسته معیشتی برای ایتام استان فارس بیان کرد: مهم‌تر از توزیع بسته‌های معیشتی، ترویج فرهنگ انفاق و ایثار است که با کنار گذاشتن منیت‌ها، اتحاد و همدلی را رقم بزنیم.

 

عنایت‌الله رحیمی با تاکید بر لزوم گسترش احساس مسئولیت اجتماعی در سطوح مختلف عنوان کرد: اینکه بتوانیم از مال، دارایی و حیثیت خود برای هم‌کیش و هم‌وطن خود بگذریم، کاری بسیار ارزشمند و بزرگ است که نیازمند فرهنگ‌سازی بیش از پیش می‌باشد.

 

وی اظهار داشت: در اثر تحریم‌های ظالمانه و شیوع ویروس کرونا، فشارهای زیادی به مردم، به ویژه در حوزه اقتصادی وارد شده که به منظور جبران بخشی از آن، تاکنون بیش از ۸۰۰ میلیارد تومان کمک در استان فارس داشته‌ایم.

 

استاندار فارس در ادامه با تشکر از همراهی مردم و کادر درمان تصریح کرد: شاهد کرونای جهش یافته در استان هستیم که می‌طلبد مردم همچنان تمام پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کرده همچنین از دورهمی ها و مسافرت پرهیز نمایند.

 

قابل ذکر است که در قالب طرح ۱۴۶۵ ویژه ایتام، ۱۴ هزار و ۶۵۰ بسته معیشتی در سراسر استان فارس توزیع خواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.