قزل سفلی در دیدار با مجمع خیرین آب رسان فارس خبر داد:

آمادگی بسیج سازندگی جهت راه اندازی قرارگاه جهادگران آب رسان

اسماعیل قزل سفلی، مسئول بسیج سازندگی استان فارس در دیدار با رئیس و مدیرعامل و عضو هیئت امنای مجمع خیرین آب رسان از راه اندازی قرارگاه جهادگران آب رسان در استان فارس خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج سازندگی استان فارس، ظهر امروز با نشست صمیمی مسئول بسیج سازندگی استان فارس و رئیس، مدیرعامل و عضو هیئت مدیره مجمع خیرین آب رسان استان فارس در دفتر مسئول سازمان بسیج سازندگی استان فارس برگزار شد.

در این جلسه که با حضور ظفرآبادی رئیس هیئت مدیره، مسلح مدیرعامل و عباسی عضو هیئت امنای و نماینده اداره آب مجمع خیرین آب رسان برگزار شد، ظفر آبادی گفت: بالغ بر ۸۷ میلیارد تومان در حوزه آبرسانی در استان فارس مجمع خیرین آبرسان پروژه اجرا کرده که با فهرست بهای دولتی ارزش آن بیش از ۲۰۰ میلیارد تومان است.

وی ادامه داد: سرعت در کار و کاهش هزینه ها دو اولویت اصلی مجمع خیرین آبرسان در اجرای پروژه هاست و این مجمع با به کارگیری همه ظرفیت ها به دنبال خدمت به مردم است.

اسماعیل قزل سفلی، مسئول بسیج سازندگی استان فارس در این زمینه ضمن خوش آمد به مجمع خیرین آبرسان به بسیج سازندگی، گفت: مهمترین اولویت بسیج سازندگی در محرومیت زدایی آبرسانی شور و کشاورزی به مناطق محروم است.

وی ادامه داد: متولی اصلی محرومیت‌زدایی دستگاه های اجرایی و دولت است؛ بسیج و مجمع خیرین کمک کار دولت دستگاه‌های اجرایی در محرومیت‌زدایی هستند.

مسئول بسیج سازندگی استان فارس با بیان این که طبق فرمایش رهبر معظم انقلاب اسلامی کارها باید عالمانه و همگرایان باشد، اظهار کرد: بسیج سازندگی در کنار بقیه دستگاهها و با استفاده از ظرفیت خیرین و مجمع خیرین به دنبال حل مسائل و مشکلات مردم است.

قزل سفلی بیان کرد: مشارکت مردم و استفاده از ظرفیت گروه های جهادی در انجام پروژه های بسیج سازندگی در حوزه محرومیت زدایی، مسئله مهمی است که همیشه در دستور کار این سازمان بوده است

وی ادامه د اد: ظرفیت گروه‌های جهادی آبرسان در استان فارس داریم که امروز استان سیستان و بلوچستان و دیگر استان ها مشغول به آبرسانی و محرومیت‌زدایی هستند که می‌توان از ظرفیت این گروهها در حل مشکل آب استان نیز استفاده کرد.

مسئول بسیج سازندگی استان فارس گفت: راه اندازی قرارگاه جهادگران آبرسان با حضور مجمع خیرین آبرسان گروه های جهادی فعال در حوزه آبرسانی بسیج سازندگی و اداره کل های استان می تواند جهشی در خدمت رسانی به مردم استان باشد بسیج سازندگی آمادگی راه اندازی این قرارگاه عملیاتی را دارد.

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.