اشتغالزایی به عشق صاحب الزمان (عج)

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان بسیج سازندگی سپاه فجر استان فارس، قرض‌الحسنه یکی از اقدامات بسیار سازنده و مفید برای جامعه اسلامی می‌باشد؛ همانگونه که امام صادق (ع) نیز می‌فرمایند: بر درب بهشت نوشته شده است: قرض دادن هجده برابر و صدقه ده برابر پاداش دارد.

 

بر همین اساس صندوق‌های قرض‌الحسنه بسیاری جهت کمک به مردم ایجاد شده‌اند. صندوق قرض‌الحسنه حضرت صاحب الزمان (عج) خرامه یکی از ده‌ها صندوق ایجاد شده است.

 

مینا زارع در گفتگو با بسیج سازندگی گفت: این صندوق در ۵ خرداد ماه سال ۹۷ تأسیس شده است و تاکنون ۸۰۰ میلیون تومان وام به اعضا داده شده است.

 

زارع با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری مبنی بر کارآفرینی و اشتغالزایی تصریح کرد: ما به منظور تسریع روند اشتغال اعضا، خصوصا جوانان صندوق، به آنها وام کمکی اعطا کرده‌ایم و این وام‌ها جهت توسعه کارگاه‌های خیاطی، خرید چرخ خیاطی، پرورش جوجه و مرغ و خرید، فروش البسه و… استفاده شده است.

 

وی بیان کرد: این صندوق کاملا مردمی است و از طرف هیچ نهاد یا ارگانی حمایت نمی‌شود.

 

زارع در پایان اضافه کرد: ان شاءالله بر آن هستیم تا در آینده با کمک و حمایت‌های بسیج سازندگی کارخانه یا کارگاهی را جهت اشتغال جوانان روستا ایجاد کنیم.

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.