فعالیت‌های بسیج سازندگی تعطیل‌پذیر نیست

مسئول سازندگی سپاه ناحیه ثارالله شیراز از ارسال ۴۰ کامیون ماسه، آهن‌آلات، مواد غذایی و آب معدنی به ارزش ۹۰ میلیون تومان جهت کمک به زلزله زدگان سی‌سخت خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان بسیج سازندگی سپاه فجر استان فارس، قاسم مؤمنی با یادآوری اینکه رسالت سازمان بسیج سازندگی محرومیت‌زدایی در عرصه‌های مختلف است، گفت: سپاه ناحیه ثارالله (ع) شیراز هم در عرصه‌های مختلف از جمله عمرانی، بهداشت، امداد و نجات، درمانی، مقابله با حوادث غیرمترقبه مانند سیل و زلزله، واکسیناسیون و… فعالیت گسترده دارد.

 

وی با اشاره به زلزله اخیر سی‌سخت و دستور فرماندهی سپاه فجر در خصوص ارائه خدمات به زلزله‌زدگان، در این زمینه تصریح کرد: بسیج سازندگی سپاه ناحیه ثارالله (ع) شیراز در دو مرحله وارد عمل شده و ابتدا در همان ایام زلزله با تعمیر و تکمیل منازل محرومین و زلزله‌زدگان و ارسال مواد غذایی و وسایل ضروری اقدام کرد که ارائه این خدمات تا بیش از ۲ ماه ادامه داشت.

 

مؤمنی بیان کرد: در مرحله دوم بنا به دستور فرماندهی سپاه فجر فارس، ارسال وسایل ساختمانی از جمله سیمان با همکاری خیرین، بسیج کارگری، کارخانه سیمان شیراز و شرکت پارس‌گستر صورت گرفت.

 

وی ادامه داد: ۲ کامیون بلوک و ۴۰ کامیون ماسه، آهن‌آلات، مواد غذایی و آب معدنی مجموعاً با مبلغی بیش از ۹۰ میلیون تومان جهت بازسازی مناطق زلزله‌زده در هفته جاری ارسال شده است.

 

مسئول سازندگی سپاه ناحیه ثارالله شیراز گفت: سپاه فجر فارس با دائر کردن پایگاهی در منطقه زلزله‌زده سی‌سخت، کمک‌های نواحی چهل و یک گانه استان را جمع‌آوری کرده و با سازماندهی در اختیار نیروهای مستقر در منطقه قرار می‌دهد.

 

وی در ادامه، با اشاره به اینکه فرهنگ‌سازی در عرصه‌های مختلف از اهداف این فعالیت‌هاست، اذعان داشت: بررسی معضلات مختلف اجتماع و ارائه راهکار رفع آنها و حتی تأمین اعتبار آن با کمک خیرین، نهادهای مردمی و بسیجیان از سایر اقدامات در عرصه محرومیت‌زدایی و سازندگی می‌باشد.

 

مؤمنی تصریح کرد: بسیج سازندگی ناحیه ثارالله (ع) شیراز در شش ماهه اخیر با اولویت قرار دادن بحث اشتغال، با راه‌اندازی کارگاه‌های اقتصاد مقاومتی و ارائه تسهیلات، به صورت مستقیم و غیرمستقیم برای بیش از ۲۰۰ نفر اشتغالزایی کرده است.

 

مسئول سازندگی سپاه ناحیه ثارالله شیراز ساخت و مرمت ۲۳ منزل محروم، گندزدایی معابر عمومی، همکاری در اجرای طرح شهید حاج قاسم سلیمانی و شناسایی بیماران کرونایی، انتقال به مراکز درمانی و تزریق واکسیناسیون را از دیگر فعالیت‌های این واحد عنوان و تأکید کرد: فعالیت‌های بسیج سازندگی تعطیل‌پذیر نیست و هیچ روزی بدون ارائه خدمات جهت محرومیت‌زدایی سپری نمی‌شود.

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.