محسن رزمخواه:

توسعه مشاغل ایجاد شده خرامه نیاز به تزریق منابع مالی دارد

محسن رزمخواه و نماینده استانی بنیاد برکت از اشتغال‌های ایجاد شده توسط صندوق قرض‌الحسنه سیدالشهداء (ع) شهرستان خرامه بازدید نمودند.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان بسیج سازندگی سپاه فجر استان فارس، محسن رزمخواه گفت: در تعامل سپاه شهرستان با بنیاد برکت و با دعوت از نماینده استانی بنیاد برکت جهت تعامل و ایجاد اشتغال در شهرستان، از مرکز ذخیره ژنی توران تیهو بازدید به عمل آمد.

 

رزمخواه افزود: از اشتغال‌های ایجاد شده توسط صندوق قرض‌الحسنه سیدالشهداء (ع) در روستای کفدهک که با حمایت بنیاد برکت ایجاد شده است نیز بازدید شد و جهت رشد و توسعه این مشاغل نیاز به تزریق منابع مالی می‌باشد.

 

در این بازدید محمدحسین شاهسونی، نماینده استانی بنیاد برکت، قول حمایت تسهیلاتی از این مرکز را داد.

 

شاهسونی در این بازدید تصریح کرد: بنیاد برکت از سال ۹۷ به صورت ویژه وارد حوزه اشتغالزایی در مناطق محروم روستایی کشور شده که شهرستان خرامه نیز از سال ۱۴۰۰ جزء مناطق هدف قرار گرفته است.

 

وی اذعان کرد: ۲۵۰ طرح، سهمیه شهرستان خرامه بوده که در حال تشکیل پرونده و واریز تسهیلات می‌باشند؛ همچنین کل سرمایه‌گذاری بنیاد برکت برای سال ۱۴۰۰ شهرستان، تقریبا ۱۳ میلیارد می‌باشد که در حوزه مشاغل خرد و خانگی است.

 

شاهسونی اظهار کرد: تعداد ۲۰ منطقه روستایی در سال ۱۴۰۰ جزء مناطق هدف قرار گرفته که طبق اولویت‌بندی و تعامل سپاه شهرستان و بنیاد برکت جهت حمایت از نقاط هدف صندوق‌های قرض‌الحسنه بسیج سازندگی شهرستان پرداخت شده است.

 

در این بازدید جابری، مدیر بسیج سازندگی، پروار مدیر صندوق‌های قرض‌الحسنه بسیج و کارآمد تسهیلگر بنیاد برکت نیز حضور داشتند.

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.