مصاحبه

تأسیس صندوق قرض‌الحسنه به عشق صاحب‌الزمان (عج)

تأسیس و فعالیت در صندوق‌های قرض‌الحسنه از اهمیت فراوانی برخوردار است، چنانکه مقام معظم رهبری در این باره می‌‌فرمایند: اگر این صندوق‌های قرض‌الحسنه نباشند، بدانید که این نیازهای مردم را به هیچ وجه شما و ما قادر به انجامش نیستیم این نهاد (صندوق‌های قرض‌الحسنه) که اسلامی است و نهاد مفیدی است، برای مردم بماند، کارخودش را بکند و به مردم خیر خودش را برساند؛ یک شجره طیبه ای است بحمدالله رشد هم کرده، خوب شده نه دیگران کارشکنی کنند و نه اسباب زحمت درست کنند.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان بسیج سازندگی سپاه فجر استان فارس، یکی از سنت‌های حسنه در دین مبین اسلام، قرض دادن می‌باشد و صندوق‌های قرض‌الحسنه با این هدف تأسیس شده‌اند.

 

یکی از این صندوق‌ها، صندوق قرض‌الحسنه صاحب‌الزمان (عج) می‌باشد.

 

داریوش بهمن‌نژاد در گفتگو با بسیج سازندگی گفت: این صندوق در دی ماه سال ۹۷ راه‌اندازی شده و تاکنون ۸۴ میلیون وام به اعضا عطا شده است.

 

وی با اشاره به نقش صندوق‌های قرض‌الحسنه در اشتغالزایی بیان کرد: این صندوق با عطای وام به اعضا باعث اشتغالزایی در عرصه زنبورداری، قالی‌بافی، راه‌اندازی مغازه و کسب و کار شده است.

 

بهمن‌نژاد تصریح کرد: علاوه بر بسیج سازندگی که راهنمایی فراوانی به ما کرده است، بانک مهر و ایران نیز با اعطای ۱۲۶ میلیون وام به ما کمک شایانی کرده‌اند.

 

داریوش‌نژاد در پایان اضافه کرد: با حمایت مالی توسط مسئولان، در صدد ایجاد اشتغال برای جوانان هستیم.

برچسب

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.