باز شدن روزنه امید

مهندس طلبه‌ای که بارقه‌های امید را به زندگی می‌آورد

عبای قهوه‌ای خاک خورده‌ای که بر تن داشت نشان از خدمت به خلق می‌داد؛ وی در پی فرمان رهبری مبنی بر حضور گروه‌‌های جهادی و جهادگران در میدان مبارزه با فقر و محرومیت با جهاد خود گره‌های بزرگی از زندگی دیگران باز می‌کند.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان بسیج سازندگی سپاه فجر استان فارس، مسئول گروه جهادی نجوا گفت: جهاد در راه خدا تنها محدود به انجام فرایض عبادی نمی‌شود.

 

وی افزود: نامگذاری و تشکیل گروه جهادی نجوا که برگرفته از (نیروهای جوان و انقلابی) است، از سال ۹۷ با ۶ تن از دوستان شکل گرفت.

 

محمدی در خصوص آغاز فعالی‌ های اجتماعی گروه جهادی نجوا گفت: فعالیت‌های ما، در فروردین ماه سال ۱۳۹۹ در اوج شیوع ویروس کرونا؛ جهت گفتن لبیک به امر ولی مسلمین حضرت امام خامنه‌ای آغاز شد که به حول و قوه الهی از آغاز تا به امروز توانستیم، طی ۲۵ مرحله در قالب توزیع بسته‌های معیشتی و کمک‌های مؤمنانه و… به قشرهای آسیب‌پذیر شهر و دیارمان خدمت‌رسانی کنیم‌.

 

مسئول این گروه جهادی بیان کرد: در این ۲۵ مرحله، اولین کار، مهم جا انداختن فرهنگ اسلامی عقیقه جهت رفع و دفع بلا بین مردم بود که توسط گروه جهادی "نجوا" رقم خورد و به واسطه همین اقدام موفق شدیم ۱۲ ذبح گوسفند به نیت عقیقه داشته باشیم و گوشت این گوسفندان را همراه با بسته‌های معیشتی بین نیازمندان توزیع کنیم.

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.