سرهنگ اسماعیل قزل‌سفلی:

امروز تنگه اُحُد شما جهادگران، وارد میدان شدن،در صحنه ماندن، مبارزه با فقر و محرومیت و یاری و خدمت به ولی نعمتان انقلاب یعنی مردم است

امام خمینی (ره) با معجزه ذهنی خود بسیج را بر روی زمین به یک حقیقت متعالی تبدیل کرد و به اراده الهی این شجره طیبه را در سرزمین ایمان اعتقاد و باورهای همه مردم ایران اسلامی کاشت.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان بسیج سازندگی سپاه فجر استان فارس، قزل‌سفلی، مسئول بسیج سازندگی استان فارس در آیین آغاز رزمایش ۱۲ امام خمینی (ره) با معجزه ذهنی خود بسیج را بر روی زمین به یک حقیقت متعالی تبدیل کرد و به اراده الهی این شجره طیبه را در سرزمین ایمان اعتقاد و باورهای همه مردم ایران اسلامی کاشتهزار نفری جهادگران بسیجی در شهرستان جهرم گفت: رهبر معظم انقلاب پس از امام عظیم‌الشأن راحل‌مان، پرچم این پدیده مبارک و شجره طیبه را به دست گرفت و آن را به بلوغ و کفایت رساند؛ به شکلی که امروز می‌توان گفت فرمول حل تمامی مسائل انقلاب و نظام، بسیج است.

 

وی افزود: بسیج در برابر دشمن تسلیم ناپذیر، مستحکم و شکست‌ناپذیر است، اما در برابر مؤمنان، رئوف، رحیم، خدوم و متواضع است.

 

قزل‌سفلی ادامه داد: بسیج تفکری است که بن‌بست‌ها را می‌شکند و برای جهاد در راه خدا راه را می‌گشاید؛ بسیج بر غیرممکن‌ها غلبه می‌کند، بسیج در همه مخاطرات در قلب خطر برای ملت همچون کوه آرامش است و دارای اندیشه جاری، سیار و پیشرونده است که محدود به جغرافیای خاص نیز نمی‌شود.

 

اسماعیل قزل‌سفلی تصریح کرد: امروزه مسئله‌سازی استراتژی دشمن است و حل مسئله استراتژی ما جهادگران است؛ در همه مسیر باید اتصال بین مردم را مانند اتصال بین امت و امامت ایجاد کنیم.

 

قزل‌سفلی شمن اشاره به آرمان‌های بسیجیان بیان کرد: آرمان ما جهادی‌ها، عبور از اراده دشمن و غلبه بر فقر و محرومیت است.

 

مسئول بسیج سازندگی استان فارس به حل مشکلات مردم اشاره و تأکید کرد: امروز پایگاه بسیج صرفاً محل تجمع بسیجیان نیست؛ بلکه نقطه آغاز نبرد ما بر سر حل مسائل مردم است.

 

او عنوان کرد: پایگاه بسیج باید یک نظام در جغرافیای یک محله باشد.

 

اسماعیل قزل‌سفلی ضمن توصیه‌ای به جهادگران، بیان کرد: جهادگران عزیز، آینده را باید شناخت، آینده را باید ساخت و به دشمن تحمیل کرد؛ امروز ما وارثان شهیدانی هستیم که در باتلاق‌های شلمچه، قله‌های کردستان، جزایر مجنون، دشت فکه، خانطومان، بوکمال و حلب چون شمع سوختند تا اندیشه ناب انقلاب اسلامی استمرار یابد و سنگرهای کلیدی جهان را فتح کند؛ باید ببینیم شهدا چه چیزی از ما می‌خواستند؟

 

او با توجه به هدف شهدا اضافه کرد: اگر سید شهدای مقاومت، حاج قاسم سلیمانی، حسن باقری، حاج عبدالله اسکندری، شهید سردار استوار، شهید مهدی زارع، ایمان خزایی‌نژاد، حاج خلیل مطهرنیا، شهید استحکامی و علی اکبر رحمانیان جان خود را برای دفاع از میهن و اسلام فدا کردند، امروز شما جهادگران عزیز می‌بایست با همت، اراده، ایمان، بصیرت، خودسازی، مجاهدت و اخلاص در عرصه‌های سازندگی و محرومیت‌زدایی دوباره گام‌های عاشقانه بزرگتری بردارید.

 

قزل‌سفلی اظهار داشت: امروز تنگه احد شما جهادگران، در صحنه ماندن، وارد میدان شدن، مبارزه با فقر و محرومیت و یاری و خدمت به ولی نعمتان انقلاب یعنی مردم است.

 

مسئول بسیج سازندگی استان فارس در پایان سخنانش اضافه کرد: جهادگران عزیز، مسائل مردم را خوب بفهمید، پیگیری کنید، همراه‌سازی به وجود بیاورید، مطالبه‌گری کنید، شرایط امروز بسیار خطیر است، اما به هیچ وجه خطرناک نیست؛ همه بادها به سمت پرچم انقلاب اسلامی عزیزمان در حال وزیدن است؛ لذا امروز در آغاز رزمایش مقتدرانه ۱۲ هزار نفری جهادگران عزیز اعلام می‌کنیم: ما در میدان می‌مانیم، با فقر و محرومیت مبارزه می‌کنیم؛ به امید ظهور قطب عالم امکان، ان‌شاءالله.

برچسب

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.