فرمانده سپاه ممسنی

کمک‌های مؤمنانه بسیج و سپاه ممسنی در سنگر مهرورزی

به دنبال بارش شدید باران در روز جمعه و آب گرفتن منزل یکی از خانواده‌های آبرومند و نیازمند شهرستان، فرمانده سپاه ناحیه ممسنی به محض اطلاع از موضوع، به یاری این خانواده شتافت.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان بسیج سازندگی سپاه فجر استان فارس، پس از انتشار خبری در خصوص مشکلات سرپناه یک خانواده آبرومند در محله برمک شهر نورآباد در فضای مجازی، شامگاه جمعه، ۲۴ دی ماه، حسین حیاتی فرمانده سپاه ناحیه ممسنی، در محل زندگی این خانواده حاضر شد.

 

در این بازدید میدانی، تعدادی از پرسنل سپاه ناحیه ممسنی، نماینده دادستان، مسئول انجمن حمایت از زندانیان و هلال احمر شهرستان حضور داشتند. با پیگیری دلسوزانه رضا حسن‌زاده، دادستان ممسنی و طی بازدید میدانی فرمانده سپاه شهرستان، مقرر شد، ادارات حمایتی و خدمات‌رسان شهرستان با تشریک مساعی خیرین و بسیج امکانات محلی، نسبت به یاری این خانواده اقدام نمایند.

 

فرمانده سپاه ناحیه ممسنی در حاشیه سرکشی از این خانواده اظهار داشت: این خانواده بی‌سرپرست دارای ۴‌ فرزند، علاوه بر نداشتن سرپناه مناسب، در تأمین معیشت نیز واقعا در تنگنا و مضیقه می‌باشند.

 

حیاتی ادامه داد: پیرو خبر منتشر شده در فضای مجازی، در محل سکونت این خانواده حضور پیدا کردیم و تعدادی بسته معیشتی توسط بسیج سازندگی ناحیه ممسنی و مقداری پلاستیک جهت مهار آب توسط هلال احمر، به عنوان کمک مؤمنانه و خیرخواهانه در اختیار این خانواده قرار گرفت.

 

وی ابراز داشت: با پیگیری‌هایی از طریق خیّرین، برخی ادارات و سازمان‌های حمایتی که می‌توان انجام داد، باید در مرمت و ساخت منزل مسکونی برای این خانواده نیازمند، نهایت تلاش خود را انجام دهیم؛ لذا از عموم مردم شهرستان، ادارات و سازمان‌های حمایتی دعوت می‌کنیم به یاری این خانواده نیازمند بشتابند.

 

وی با بیان اینکه، سال جاری، سال پرکاری برای سپاه و بسیج در حوزه‌های خدمت‌رسانی به محرومان بوده است، اظهار کرد: با توجه به شرایط اقتصادی کشور، هر چه‌قدر هم تلاش کنیم، باز فقر یک قدم از ما جلوتر است؛ لذا تمام تلاش ما این است که با کمک و همدلی تمام سازمان‌ها و نهادهای حمایتی، به ویژه خیرین، اجازه ندهیم کمر نیازمندان زیر بار مشکلات زندگی خم شود.

 

فرمانده سپاه ناحیه ممسنی در پایان اضافه کرد: بسیجیان، خدمتگزارانی، پرتلاش و متعهد به انقلاب و مردم‌اند که همواره به تأسی از مقام معظم رهبری با کمک‌های مؤمنانه، یاریگر محرومان و نیازمندان بوده و خواهند بود؛ لذا همچنان کمک‌های مؤمنانه بسیج و سپاه در سنگر مهرورزی ادامه خواهد یافت.

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.