پنجشنبه, 06/22/1397 - 10:15 fars

پروژه‌های محرومیت‌زدایی در شهرستان کوار اجرا می‌شود

مسئول بسیج سازندگی شهرستان کوار با اشاره به رزمایش سپاهیان محمدرسول‌الله(ص) و حضور گروه‌های جهادی در این رزمایش گفت: پروژه‌های محرومیت‌زدایی در شهرستان کوار توسط جهادگران اجرا می‌شود.
پروژه‌های محرومیت‌زدایی در شهرستان کوار اجرا می‌شود

عبدالمجید پرهیزگار در گفت‌وگو با خبرنگار جهادی از فارس، با اشاره به رزمایش سراسری سپاهیان محمدرسول‌الله (ص) اظهار داشت: 200 نفر از جهادگران شهرستان کوار در قالب 5 گروه جهادی به اجرای پروژه‌های محرومیت‌زدایی می‌پردازند. 

وی با بیان اینکه 5 عرصه برای این رزمایش انتخاب شده است، گفت: در عرصه بهداشتی و درمانی خدماتی از قبیل بهداشت خانواده، بهداشت فردی، بهداشت محیط، بهداشت روان و مشاوره به محرومین این شهرستان در محلات کم‌برخوردار ارائه شده است. 

مسئول بسیج سازندگی شهرستان کوار افزود: در قالب خدمات عمرانی تعمیر و مرمت منزل محرومان، ساخت حمام و سرویس بهداشتی، ساماندهی و دیوار چینی مساجد و غیره انجام شده یا در حال انجام است. 

پرهیزگار بیان کرد: در زمینه مشاغل خانگی و اقتصاد مقاومتی کلاس‌ها و دوره‌های آموزشی برگزار شده و به منظور افزایش نشاط  در جامعه مسابقات و فعالیت‌های ورزشی در محلات محروم حاشیه شهر کوار برگزار شده و می‌شود. 

وی با بیان اینکه توزیع لوازم التحریر میان محرومان یکی دیگر از اقدامات این رزمایش است، تصریح کرد: 37 بسته لوازم التحریر به ارزش 2 میلیون ریال بین دانش‌آموزان مناطق محروم توزیع شده است. 

مسئول بسیج سازندگی شهرستان کوار با بیان اینکه یکی از اهداف این رزمایش آشنا کردن مسئولان با محرومیت‌های موجود است، بیان کرد: به همین دلیل دیداری با حضور مسئولان در محلات کم برخوردار ترتیب داده شد و مسئولان وعده دادند در کمتر از 3 ماه مشکلات مطرح شده توسط مردم را برطرف کنند. 

 

نام کاربر Erika (تایید نشده)
شنبه, 01/23/1399 - 12:54

Wonderful blog! Do you have any recommendations for aspiring
writers? I'm hoping to start my own blog soon but
I'm a little lost on everything. Would you propose starting
with a free platform like Wordpress or go for a paid option?
There are so many choices out there that I'm totally overwhelmed
.. Any tips? Many thanks!

Here is my page carte prepagate

نام کاربر Shela (تایید نشده)
دوشنبه, 01/25/1399 - 10:30

Hello my friend! I want to say that this article is awesome,
great written and include approximately all vital infos.

I'd like to peer more posts like this .

Feel free to visit my blog post best CBD

نام کاربر Maximo (تایید نشده)
دوشنبه, 01/25/1399 - 11:34

Good post. I learn something new and challenging on sites I stumbleupon everyday.
It will always be exciting to read articles from other authors and use
something from other sites.

My page - full spectrum CBD oil

نام کاربر Kazuko (تایید نشده)
دوشنبه, 01/25/1399 - 11:50

Hi there, I want to subscribe for this webpage to obtain newest updates, thus
where can i do it please help.

Also visit my homepage; Royal CBD

نام کاربر Dora (تایید نشده)
دوشنبه, 01/25/1399 - 11:56

Aw, this was a very good post. Spending some time and actual effort
to generate a superb article… but what can I say… I procrastinate a lot and don't seem to
get anything done.

Also visit my website :: best CBD oil

نام کاربر Julieta (تایید نشده)
دوشنبه, 01/25/1399 - 12:53

Thanks for finally talking about > پروژه‌های محرومیت‌زدایی
در شهرستان کوار اجرا می‌شود | سازمان
بسیج سازندگی استان فارس < Loved it!

My web site ... CBD oil

نام کاربر Carina (تایید نشده)
دوشنبه, 01/25/1399 - 16:32

Unquestionably believe that which you said.
Your favourite justification seemed to be on the net the simplest thing to be
mindful of. I say to you, I definitely get irked at the same time as people consider
concerns that they plainly don't realize about. You managed to hit the nail upon the top and defined out the entire thing with no need side effect , people could
take a signal. Will probably be again to get more. Thank
you

Also visit my web blog :: Royal CBD pills

نام کاربر Jerrell (تایید نشده)
دوشنبه, 01/25/1399 - 17:24

Hi! Do you know if they make any plugins to help with SEO?
I'm trying to get my blog to rank for some targeted keywords but I'm
not seeing very good results. If you know of any please share.
Cheers!

Also visit my blog post; CBD oil 250mg

نام کاربر Wade (تایید نشده)
دوشنبه, 01/25/1399 - 19:47

Hi there, You have done a fantastic job. I'll definitely digg it and personally suggest to my friends.
I am confident they'll be benefited from this website.

Also visit my website :: Royal CBD

نام کاربر Marcelo (تایید نشده)
دوشنبه, 01/25/1399 - 22:09

You actually make it appear really easy along with your presentation however I
find this matter to be really one thing that I
feel I'd by no means understand. It sort of feels too complex and
very large for me. I am taking a look ahead to your subsequent post, I will attempt to get
the dangle of it!

Take a look at my website; RoyalCBD

نام کاربر Bettye (تایید نشده)
چهارشنبه, 01/27/1399 - 23:32

With havin so much content do you ever run into any problems of
plagorism or copyright infringement? My site has a lot of completely
unique content I've either written myself or outsourced but it seems a
lot of it is popping it up all over the internet
without my agreement. Do you know any methods to help protect against content from being stolen? I'd certainly appreciate it.

Feel free to visit my web site; best CBD oil

نام کاربر Sabrina (تایید نشده)
جمعه, 01/29/1399 - 18:01

Hello Dear, are you in fact visiting this web site
on a regular basis, if so afterward you will absolutely take nice knowledge.

My web site :: best CBD pills

نام کاربر Ambrose (تایید نشده)
جمعه, 01/29/1399 - 18:47

It's really a cool and useful piece of information. I'm satisfied that you
simply shared this useful information with us. Please keep us up to date like this.
Thanks for sharing.

Take a look at my page - best CBD pills

نام کاربر Thanh (تایید نشده)
یکشنبه, 01/31/1399 - 05:14

Hello there! I could have sworn I've been to this blog before but after checking through some of the post I
realized it's new to me. Anyhow, I'm definitely glad
I found it and I'll be book-marking and checking back often!

Here is my webpage ... best cbd cream for pain

نام کاربر Forest (تایید نشده)
دوشنبه, 02/01/1399 - 01:53

I just like the valuable info you supply on your articles.
I'll bookmark your weblog and take a look at again right here frequently.
I'm slightly certain I'll learn many new stuff right here!
Best of luck for the next!

my webpage ... best cbd oil for pain

نام کاربر Roberto (تایید نشده)
دوشنبه, 02/01/1399 - 18:28

Hi just wanted to give you a quick heads up and let you know a few of the images aren't loading correctly.
I'm not sure why but I think its a linking issue.
I've tried it in two different web browsers and both show the same
outcome.

My web page - CBD oil for pain

نام کاربر Rosalind (تایید نشده)
پنجشنبه, 02/04/1399 - 19:51

You ought to be a part of a contest for one of the
highest quality sites on the internet. I am going to recommend this web site!

my webpage; best CBD oil

نام کاربر Beau (تایید نشده)
جمعه, 02/05/1399 - 17:57

I'll immediately seize your rss feed as I can't to find your e-mail subscription hyperlink or e-newsletter service.
Do you've any? Kindly permit me understand in order that I may subscribe.
Thanks.

Here is my page - best CBD gummies

نام کاربر Alva (تایید نشده)
سه شنبه, 02/09/1399 - 12:44

I constantly spent my half an hour to read this weblog's content
all the time along with a mug of coffee.

Feel free to surf to my blog post ... best CBD oil

نام کاربر Esther (تایید نشده)
چهارشنبه, 02/10/1399 - 01:20

Excellent post. I used to be checking constantly this
blog and I am inspired! Extremely useful information particularly the closing section :) I handle such information a lot.
I used to be seeking this certain information for a very lengthy time.
Thank you and best of luck.

My web site; best CBD oil

نام کاربر Kelly (تایید نشده)
پنجشنبه, 02/11/1399 - 01:22

Very nice post. I just stumbled upon your blog and wished to
say that I have really enjoyed browsing your blog posts.
In any case I'll be subscribing to your feed and I hope you
write again very soon!

Have a look at my webpage ... best CBD oil

نام کاربر Alfred (تایید نشده)
پنجشنبه, 02/11/1399 - 07:44

Howdy are using Wordpress for your site platform?
I'm new to the blog world but I'm trying to get started and create my own. Do
you need any html coding expertise to make your own blog?
Any help would be greatly appreciated!

Here is my web blog - best CBD oil for sleep

نام کاربر zgvcwxzuyiqw (تایید نشده)
پنجشنبه, 02/18/1399 - 13:45

geaiajkmvwbbylrmbgrrvkadhosaupwegscokpkscjbtgjfxhmxmaqyufnuntnnsradzprjogzbardlelqljlsxrjwugfwvhxcdxzdmhtwppwiskhwpliawviqhnhtqjnrhrctwarhut

نام کاربر Thelma (تایید نشده)
دوشنبه, 02/22/1399 - 02:41

Hey there! Quick question that's completely off topic. Do you know how to make your site mobile friendly?
My website looks weird when viewing from my iphone 4. I'm trying to find a theme or plugin that might be able to correct this problem.

If you have any recommendations, please share.
Cheers!

Also visit my web site hidroesgoto.pt

نام کاربر Bernadine (تایید نشده)
یکشنبه, 03/11/1399 - 00:08

Hi friends, fastidious paragraph and pleasant arguments commented at this place, I am in fact
enjoying by these.

my homepage; best CBD oils UK

نام کاربر Epifania (تایید نشده)
یکشنبه, 03/11/1399 - 13:13

Wow! This blog looks exactly like my old one!
It's on a completely different topic but it has
pretty much the same layout and design. Superb choice
of colors!

my web site - free instagram followers

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
کد امنیتی
لطفا به این سوال برای جلوگیری از ارسال اسپم پاسخ دهید. CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.