رئیس اداره صمت:

برپایی میز خدمت با همکاری اداره صمت آباده

به مناسبت رزمایش سراسری جهادگران فاطمی، با همکاری ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان آباده، همایش میز خدمت با حضور رئیس و کارشناسان اداره صمت برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان بسیج سازندگی سپاه فجر استان فارس، به مناسبت هفته بسیج سازندگی و رزمایش جهادگران فاطمی، با حضور رئیس و کارشناسان اداره صمت، میز خدمت برپا شد.

 

نعمت‌الهی، رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت با بیان اینکه هدف از برپایی این میز خدمت، ارتباط مستقیم و بی‌واسطه مردم با مسئولین و رفع مشکلات آنان می‌باشد، اظهار داشت: هدف هر روزه ما در این اداره، این است که به فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر زهرایی بودن، شناخت خواسته‌ها و نیازهای مردم و عطیه الهی دانستن «خدمت به مردم» عمل کنیم.

 

وی ادامه داد: باید هر روزه و هر لحظه خدمت‌گزار مردم باشیم و کوشش پیوسته ما در این مجموعه با گستردگی فراوان حوزه فعالیت در سه بخش صنعت، معدن و تجارت بر این است که از نزدیک مسائل و مشکلات اقشار مختلف مردم را چهره به چهره با آنان بررسی و نسبت به رفع و حل و فصل سریع مشکلات آنان به شکلی مطلوب، منصفانه و مطابق با طرح تکریم ارباب رجوع اقدام نماییم.

 

در این راستا نمایندگان و بازرسین این اداره در معیت میثم خداداد، فرماندار، ستاد خبری اطلاعات سپاه، اداره اطلاعات، بسیج اصناف، اداره پلیس امنیت، فرماندهی انتظامی و دیگر نهادهای متولی امر از واحد‌های صنفی و انبارها بازدید به عمل آورده و بر نحوه توزیع اقلام اساسی نظارت نمودند.  وی افزود: همچنین از واحد‌های صنعتی و  معدنی به همراهی فرماندار، بسیج مهندسین صنعت و معدن و اصناف ناحیه مقاومت سپاه آباده بازدید صورت گرفت و مشکلات آنها رصد و جهت رفع موانع تولید و اشتغالزایی قدم‌های خوبی برداشته شد.

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.