فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان بیضا:

بسیج سازندگی، تبلور جوهره حرکت انقلاب اسلامی

سرهنگ پاسدار علی اکبر تقیان، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان بیضا در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه گفت: سالروز تشکیل بسیج سازندگی یادآور تصمیمی شجاعانه و راهبردی توسط رهبر معظم انقلاب در ۱۷ اردیبهشت سال ۱۳۷۹ می‌باشد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان بسیج سازندگی سپاه فجر استان فارس، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان بیضا در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه، به مناسبت هفته تشکیل بسیج سازندگی گفت: افزود: امروزه بسیج سازندگی به شجره تنومند طیبه‌ای تبدیل شده که با بهره‌گیری از ده‌ها هزار گروه جهادی در عرصه‌های مختلف خدمت‌رسانی می‌کند. خدمت‌رسانی و مردم‌یاری در مناطق محروم و شناسایی زمینه‌های اشتغال و به دنبال آن ایجاد اشتغال، غنی‌سازی اوقات فراغات و…، از طرح‌های بسیج سازندگی است.

 

فرمانده ناحیه سپاه بیضا با اشاره به اینکه بسیج سازندگی محیطی سالم، شاداب و بانشاط را برای جوانان در عرصه‌های کار و فعالیت ایجاد می‌کند، اظهار داشت: این فضای معنوی باعث افزایش روحیه تعاون و همکاری و مشارکت‌پذیری بین جوانان و ایجاد ارتباط با روستائیان شده و فعالیت‌های عمرانی و زیربنایی با حضور گسترده و پرشور جوانان در عرصه‌های سازندگی تسریع شده است.

 

تقیان ادامه داد: بسیج سازندگی تبلور جوهره حرکت انقلاب اسلامی جوانان ایران اسلامی است و توانسته در عرصه‌های مختلف و تحقق اقتصاد مقاومتی گام بردارد.

 

وی در پایان گفت: اینجانب ضمن عرض تبریک این روز فرخنده و مبارک، از تلاش‌های تمام جهادگران بسیج مخلص و همیشه در صحنه، به خصوص مجاهدین و جهادگران حوزه انتخابیه که در عرصه‌های مختلف سازندگی و خدمات‌رسانی زحمات فراوانی کشیده و در مسیر رفع محرومیت قدمی برداشته، صمیمانه تشکر و تقدیر می‌نمایم.

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.