به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج سازندگی استان فارس، در پی بارش‌های شدید شب گذشته در استان فارس و راه‌افتادن سیل در شهرها و روستاها و نقاط مختلف استان، تاکنون خسارت‌های زیادی به تاسیسات زیرساختی، معابر، منازل  و... زده شده و بیشترین مشکلات در شهرستان‌های داراب، بختگان و سرچهان بود که تعدادی از روستاهای داراب و بختگان تخلیه شد و حدود 16 روستای بختگان دچار سیل شده اند.

 اسماعیل قزل سفلی  رئیس سازمان بسیج سازندگی فارس به همراه جناب سرهنگ متقی پیشه فرمانده سپاه بختگان از مناطق سیل زده شهرستان بختگان بازدید میدانی کردند. هم اکنون گروه های جهادی به همراه تیم های امدادی و دستگاه ها و نهادهای دولتی مشغول خدمت رسانی به سیل زدگان می باشند.

گروه های جهادی در تلاش هستند تا خدمات رسانی های مختلفی از جمله، اسکان اضطراری، تامین مواد غذایی پتو و اقلام مورد نیاز، پاکسازی معابر و خیابان های، ایجاد عملیات انحرافی در مسیر پل ها، معابر و خیابان ها، پاکسازی منازل از گل و لای و ... انجام دهند.

برچسب

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.