به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج سازندگی سپاه فجر استان فارس، امیر کلاهی مسئول حرکت های جهادی ناحیه مقاومت بقیه الله (عج) شیراز بیان داشت: با مشارکت 15 معلم و فرهنگی جهادگر ناحیه ۳ آموزش و پروش شیراز کلاس های آموزشی و تقویتی ویژه تمامی مقاطع تحصیلی در منطقه کرونی برگزار شد و از نزدیک مشکلات درسی دانش آموزان بررسی شد.

وی افزود: متاسفانه در مناطق محروم و کم برخوردار هستند دانش اموزانی که دچار افت تحصیلی‌، دیرآموزی‌، عدم کسب مهارت‌های لازم  جهت ورود به اجتماع و ... می شوند که که ریشه در ضعف توجه به آموزش از طرف خود دانش اموز یا خانواده ها یا شرایط وضعیت تحصیلی آن منطقه دارد. مطمئنا برگزاری دوره های آموزشی در مناطق محروم می تواند بسیاری از این مشکلات را رفع کنند و باید اذعان کرد در این مناطق هم پشتکار بیشتری در دانش‌آموزان ملاحظه می‌شود و هم قدر‌شناسی بیشتری از آن‌ها و اولیایشان مشاهده می‌گردد پس اگر به این دانش آموزان توجه بیشتری شود مطمئنا می تواند نتایج درخشانی داشته باشد.

کلاهی در ادامه با اشاره به اینکه با مشارکت خیرین میتوان بسیاری از نیازهای اولیه این دانش آموزان را رفع نمود، گفت: توزیع مناسب امکانات و منابع در حوزه آموزش ، تثبیت و بسط عدالت آموزشی را در این مناطق کم برخورداردر پی خواهد داشت همچنین گسترش امتداد اینگونه برنامه ها در مناطق محروم و استفاده از دبیران با سابقه و آموزش‌دیده می‌تواند تا حد زیادی به گسترش عدالت ‌آموزشی و رفع مشکلات این دانش آموزان کمک شایانی کند.

برچسب

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.