به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج سازندگی استان فارس، به همت اهالی و جهادگران روستای قلاتجیرو که در فاصله ۳۳ کیلو متری از شهرستان ارسنجان قرار دارد سال های زیادی است که دست در دست هم داده اند تا حسینیه ای در این روستا احداث نمایند. این حسینیه که همچنان نیازمند بهسازی می باشد با همت جهادگران عملیات اجرایی سنگ فرش حیاط روستا آغازو بیش از 600 متر مربع آن کاشی کاری و سنگ فرش شد اقدامی که کاملا به صورت جهادی و رایگان انجام شد.

 

هدایت الله جاویدی مسئول گروه جهادی شهیدان جاویدی در این خصوص گفت: این طرح از تابستان سال جاری آغاز و با رایزنی هایی که انجام شده سنگ فرش ها و کاشی های آن از منطقه تنگ حنای نی ریز اهداء گردید و حمل نقل آن نیز با حمایت کامیون داران منطقه، رایگان صورت گرفت.

وی افزود: کارهای عمرانی، تامین 150 کیسه سیمان و 150 تن ماسه نیز با مشارکت جهادگران منطقه انجام شد تا شاهد سنگ فرش کامل محوطه حسینیه باشیم و هم اکنون این حسینیه آماده برگزاری مراسمات مذهبی و یادواره های شهداء و ... می باشد.

جاویدی با اشاره به اینکه این کارهای عمرانی اگر بدون اقدام جهادی و خیرخواهانه اهالی صورت می گرفت می توانست بالغ بر 130 میلیون تومان هزینه در برداشته باشد گفت: تمامی این اقدامات به صورت رایگان و در قالب کار جهادی انجام شده است.

برچسب

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.