به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج سازندگی سپاه فجر استان فارس ؛ عبد المجید پرهیزکار در این خصوص بیان داشت: در پی بارش های اخیر و احتمال وقوع حادثه و لزوم آمادگی برای امداد رسانی یک تیم جهادی 11 نفره از شب قبل جهت واکنش سریع در آماده باش بودند که خوشبختانه تا کنون بارندگی پر برکت امروز حادثه خاص یا خسارت بسیار سنگین نداشته فقط یکی از خانه های روستایی در منطقه اکبرآباد دچار آبگرفتگی شدذه بود که با حضور این تیم اقدام لازم از جمله تخلیه آب، پاکسازی گل و لای جابجایی وسایل و ایجاد بند انحرافی برای جلوگیری دوباره آب به منزل انجام شد.

مسئول بسیج سازندگی شهرستان کوار افزود: همچنین گروه های جهادی متعددی نیز در سطح شهر اقدام به کمک رسانی به شهرداری کرده اند و برای پاکسازی و جلوگیری از آبگرفتگی جداول و معابر فعال هستند. گروه های جهادی به عنوان نمونه ای از نیروهای فعال مردمی همواره در رخ دادها و حوادث مختلف تلاش می کنند تا کمک رسان دستگاه و نهاد های دولتی برای رفع آن مشکل باشند نیروهای جهادگری که با رفتاری خیرخواهانه و اخلاقی جهت کمک به شهروندان تا جایی که توانسته اند پای کار بودند .

برچسب

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.