سردار زهرایی در دوره رساف:

جریان جهادی کشور به عنوان مولفه قوی‌شدن انقلاب اسلامی است

رئیس سازمان بسیج سازندگی در آئین افتتاحیه اولین دوره توانمندسازی هنری و رسانه‌ای جهادگران فارس گفت: این کار می‌تواند الگویی برای سایر استان‌ها نیز باشد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان بسیج سازندگی سپاه فجر استان فارس، رئیس سازمان بسیج سازندگی در آئین افتتاحیه اولین دوره توانمندسازی هنری و رسانه‌ای جهادگران فارس گفت: تبدیل گفتمان جهادی به گفتمان قالب انقلاب، هدف اصلی فعالیت جهادی رسانه‌ای است. جریان جهادی کشور، به عنوان مولفه قوی‌شدن انقلاب اسلامی است.

 

سردار زهرایی، رئیس سازمان بسیج سازندگی، در آئین افتتاحیه اولین دوره توانمندسازی هنری و رسانه‌ای جهادگران فارس، با عنوان "رساف" که به همت بسیج سازندگی استان فارس با همکاری سازمان فضای مجازی سپاه فجر استان فارس، به صورت ویدئوکنفرانس برگزار شد، اظهار داشت: در هر گروه جهادی، باید یک رابطه رسانه‌ای آموزش دیده حضور داشته باشد.

 

وی تأکید کرد: وقتی می‌توانیم بگوییم ۴۲ هزار گروه جهادی فعال داریم، که ۴۲ هزار رابطه رسانه‌ای و خبرنگار جهادی داشته باشیم.

 

وی با بیان اینکه از میان این ۴۲ هزار گروه جهادی، شاید تنها چند صد گروه فعالیت رسانه‌ای داشته باشند، اما شبکه متشکل از ۴۲ گروه جهادی وجود دارد که این شبکه بهترین شبکه‌های مردمی و متصل به بسیج و انقلاب برای پمپاژ خبری و انعکاس سوژه‌ها و معرفی در شناسایی الگوهای موفق بسیجی و حل نظام مسائل است.

 

وی با تصریح بر اینکه امروزه یکی از کارهایی که در فضای مجازی و رسانه‌ای باید انجام دهیم، تبدیل گفتمان جهادی به گفتمان قالب انقلاب است، جریان جهادی کشور را به عنوان مولفه قوی‌شدن انقلاب اسلامی دانست که بسترساز فرآوری انقلاب و جبهه جهانی خدمت‌رسانی جهادی است.

 

به عقیده رئیس سازمان بسیج سازندگی، برای تشکیل جبهه جهانی جهادی و انعکاس الگوها و مدل‌های رفتاری موفق خودمان؛ که جهادگران هستند، ناگزیر به تبلیغ و کادرسازی رسانه‌ای هستیم.

 

وی با اشاره به کار زیبای استان فارس که در این زمینه انجام داده است، ابراز امیدواری جهت استمرار آن کرد و گفت: در کارگروه‌های دیگر تخصصی، از جمله محرومیت‌زدایی، فرهنگی، اقتصاد مقاومتی، و آسیب‌های اجتماعی هم این کار می‌تواند تکرار شود تا ما شاهد این باشیم که کارگروه‌ها و گروه‌های جهادی تخصصی، با انعکاس هنرمندانه و کار تبلیغی رسانه‌ای قوی، به گفتمان‌سازی قوی توسط کارگروه گفتمان‌سازی بینجامد.

 

وی تأکید کرد: این کار می‌تواند الگویی برای سایر استان‌ها نیز باشد.