فرمانده ناحیه سرچهان:

نقش جهادگران و گروه های جهادی در امید آفرینی بی نظیر است

مراسم افتتاحیه رزمایش گروه جهادی محلات و اقشار با حضور مسئولین گروه‌های جهادی و مسئولین شهرستانی درسرچهان برگزار شد.

سرهنگ دوم پاسدار جمشید نعمتی فرمانده ناحیه سرچهان در این مراسم افزود این رزمایش به مدت 10 روز در سطح شهرستان سرچهان با حضور گروه‌های جهادی بسیج محلات حوزه ها و پایگاه‌های مقاومت و اقشار ( بسیج جامعه پزشکی، بسیج دانش آموزی، بسیج فرهنگیان، بسیج ورزشکاران، بسیج جامعه کشاورزی) در عرصه های مختلف خدمت رسانی و محرومیت زدایی برگزار میگردد.
وی افزود: شعار بسیج سازندگی گروههای جهادی خدمت رسان و امید آفرین است که به خدمت رسانی به مردم محروم کمک می کنند.  یکی دیگر از اثرهای خدمات عوامل پر تلاش گروه‌های جهادی و حرکت‌های جهادی این افراد خدمتگزار اعتمادبخشی به مردم است که مردم این خدمات را به ذهن سپرده و هیچ‌گاه فراموش نمی‌کنند و این مهم سبب افزایش اعتماد آن‌ها به انقلاب اسلامی ایران و نظام می‌شود.

نعمتی  با اشاره به خدمت‌رسانی گروه‌های جهادی در عرصه‌های مختلف گفت: اقدامات گروه‌های جهادی در مناطق محروم سبب افزایش امید در جامعه می‌شود.  امید مقام معظم رهبری به حضور گروه‌های جهادی و اقدامات آنان در راستای محرومیت‌زدایی در مناطق محروم است.

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.