گروه جهادی شهید سلامی

اهداء 70 دست لباس به کودکان نیازمند

گروه جهادی شهید سلامی ناحیه بقیه الله (عج) شهر شیراز در یک اقدام خیرخواهانه بیش از 70 دست لباس را به کودکان نیازمند، کودکان کار و کودکان ایتام اهداء کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج سازندگی سپاه فجر استان فارس، آزادیان مسئول گروه جهادی شهید سلامی در گفتگو با خبرنگار ما بیان داشت: این گروه جهادی سابقه فعالیت بسیاری زیادی دارد اما بویژه در سال 98 و با شیوع ویروس کرونا فعالیت ها و برنامه های خود را گسترش داده و در عرصه های مختلف مشغول خدمت رسانی است که توزیع بسته های غذایی، اهداء بسته های معیشتی، برپایی ایستگاه های صلواتی، کمک به بیماران، تامین لباس و لوازم خانگی برای خانواده های نیازمند از جمله این برنامه ها است.

وی با اشاره به اینکه بیشتر فعالیت های این گروه جهادی در محله های کم برخوردار شهر شیراز از جمله محله سعدی می باشد،  افزود: در چند روز اخیر طرح اهداء لباس به کودکان 4 تا 12 سال با حمایت خیرین گرامی اجرا شد و بیش از 70 دست لباس نو به کودکان نیازمند، کودکان کار و کودکان ایتام اهداء شد که بالغ بر 12 میلیون تومان هزینه در برداشت. 

این جهادگر فعال اجتماعی، هدف از انجام این اقدام را توسط گروه شهید سلامی را ایجاد شادی و نشاط بین کودکان همراه با حفظ کرامت انسانی افراد مستضعف و نیازمند دانست و گفت: ما با دعوت از افراد خیر و کسانی که در شغل‌ها و صنوف مختلف علاقه قلبی دارند تا در کار‌های خیر شرکت کنند کمک می‌کنیم تا حمایت‌های آن‌ها آسان‌تر و سریع‌تر به خانواده‌های بی بضاعت و نیازمند انجام شود.
آزادیان، انجام فعالیت‌های اجتماعی خداپسندانه و عام المنفعه را در تأمین نیازمندی قشر محروم جامعه بویژه کودکان بی بضاعت ترویج فرهنگ نوع دوستی و تقویت آن در اقشار مختلف جامعه ضمن حفظ عزت و کرامت خانواده‌ها تاکید کرد و گفت: ورود جوانان به انجام خدمات اجتماعی نیکوکارانه افزون بر اینکه آن‌ها را از نظر اخلاقی در مسیر زندگی هدایت و سعادتمند می‌کند این تفکر را نیز در بین نسل کودک و نوجوان جامعه نیز فرهنگ سازی و نهادینه می‌کند.

امین رحیمی فرمانده پایگاه مقاومت شهید سلامی نیز در خصوص فعالیت های گروه های جهادی در این منطقه نیز گفت: تمام تلاش ما بر حمایت از حرکت های جهادی است و معتقدیم با این روحیه جهادی و در میدان بودن می شود بسیاری از مشکلات محله را حل کرد و خواستاریم همه دست اندرکاران و خیرین گرامی این گروه های جهادی را حمایت کنند.

مطمئنا اینگونه اقدامات یک تعامل همگانی و همکاری منسجمی است که منجر به رفع مشکلات خانواده ها و قشرهای ضعیف جامعه است و مورد رضایت خداوند متعال می باشد.

جهاد فارس

 

برچسب

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.