کارآفرینی با صندوق های قرض الحسنه بسیج

کارگاه تولیدی پوشاک فجر شهرستان فسا در نمایشگاه مشهد

چندی پیش نیز در نمایشگاه تولیدات بانوان کار آفرین شهر مشهد مشارکت داشتیم و با راه اندازی غرفه ای علاوه بر ارائه پوشاک و البسه تولیدی در حوزه صنایع دستی نیز تولیدات بانوان کارآفرین منطقه را به نمایش گذاشتیم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج سازندگی سپاه فجر فارس، 3 سال پیش بود که کارگاه تولیدی پوشاک و البسه فجر روستای جلیان با حمایت صندوق های قرض الحسنه بسیج در شهرستان فسا راه اندازی شد و این کارگاه علاوه بر تولیدات بسیار با کیفیت و مناسبی که دارد توانسته در طراحی پوشاک نیز زبان زد باشد کارگاهی که به صورت مستقیم برای 6 نفر اشتغال ایجاد کرده و بسیاری دیگر از بانوان منطقه نیز به صورت غیر مستقیم از این کارگاه تولیدی درآمدزایی می نمایند.

سرهنگ عباس سامانیان مسئول بسیج سازندگی ناحیه مقاومت سپاه شهرستان فسا در گفتگو با خبرنگار ما بیان داشت: تمام تلاش ما بر این است تا با راه اندازی صندوق های قرض الحسنه و با مشارکت خود مردم اقدام به راه اندازی کارگاه های خرد و خانگی نمائیم و مطمئنا اینگونه کارگاه در بهبود وضعیت درآمدی خانواده ها بسیار می تواند ارزشمند باشد.

و خوشحالیم که در این مدت اخیر با حمایت های صورت گرفته توانسته ایم چندین کارگاه تولیدی راه اندازی و موجب اشتغالی زایی برای خانواده ها باشیم که یکی از نمونه های بارز این کارگاه های تولیدی مربوط به کارگاه خیاطی و تولیدی پوشاک است که چندی پیش در نمایشگاه بین المللی مشهد نیز شرکت و تولیدات خود را در معرض دید عموم قرار دادند.

فیروزه قوهستانی مسئول این کارگاه تولیدی در گفتگو با خبرنگار ما بیان داشت: تمام تلاش ما بر این است تا محصولات با کیفیتی را تولید نمائیم و مورد استقبال عموم نیز قرار گرفته است و چندی پیش نیز در نمایشگاه تولیدات بانوان شهر مشهد مشارکت داشتیم و با راه اندازی غرفه شهربانو علاوه بر ارائه پوشاک و البسه تولیدی در حوزه صنایع دستی نیز تولیدات بانوان منطقه را به نمایش گذاشتیم.

وی با اشاره به اینکه در بحث آموزش نیز قرار است فعالیت های گسترده ای داشته باشیم ، افزود: خوشبختانه توانسته ایم مجوز های لازم جهت راه اندازی کلاس های آموزشی را اخذ کنیم لذا در راستای کمک به وضعیت درآمدی خانواده های نیازمند، کلاس های آموزشی و مهارت آموزی را برگزار خواهیم کرد.

جهاد فارس

 

برچسب

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.