تلاش جهادگران ارسنجان در پی سیل؛

از ایمن سازی سکونت گاه های عشایر تا پاکسازی معابر و خیابان

جهادگران ارسنجان در پی وقوع بارش های شدید اقدامات مختلفی را جهت کمک رسانی به سیل زدگان انجام دادند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج سازندگی سپاه فجر فارس؛ سرهنگ نجفی مسئول بسیج سازندگی سپاه شهرستان ارسنجان در گفتگو با خبرنگار ما در خصوص اقدامات جهادگران در بارندگی اخیر گفت: پس از شرکت در جلسه ستاد بحران شهرستان اقدامات پیشگیرانه مختلفی انجام شد و چون که پیش بینی می شد بارش ها شدت زیادی داشته باشد لذا بسیجیان و جهادگران عزیز در آماده باش بودند تا در صورت لزوم به مناطق اعزام و اقدامات لازم را انجام دهند.

  از هفت روستای در خطر سیل و در حاشیه رودخانه ها بازدید به عمل آمد همچنین
سرکشی هایی از عشایر منطقه تنگ اشکن که دچار بارندگی شدید شده بودند انجام شد و  مقداری بسته معیشتی و پلاستیک و چادر اضطراری برای انها تهیه شد.

نجفی با اشاره به اینکه پاکسازی معابر روستای کمال اباد توسط گروه جهادی شهیدان شبانپور در حال انجام است؛ افزود:  سه دستگاه لودر نیز به مناطق سیل زده با همکاری فرمانداری شهرستان اعزام شد و با همکاری بسیار خوب و نزدیک با اداره راهداری در خصوص بازگشایی راه ۲ روستا صورت گرفت همچنین تیم های جهادی نیز تلاش کردند تا  به سه منزل مسکونی خسارت دیده نیز کمک کنند

وی با اشاره به خسارت شدید به کشاورزان و دامدارن منطقه نیز گفت: با مدیریت جهاد کشاورزی در خصوص میزان خسارات وارده به کشاورزان و دامداران منطقه گمبان با مشارکت بسیجیان متخصص در حال انجام است.

با توجه به احتمال وقوع حادثه در بارندگی های پیشرو، یک گروه جهادی به مناطق عشایری و ایمن سازی محل سکونت انها اعزام شده اند.

علاوه بر خدماتی که در این شهرستان توسط جهادگران در حال انجام است این امادگی را نیز دادیم که  با ناحیه همجوار (شهرستان بختگان)در خصوص اعزام گروههای جهادی به ان شهرستان همکاری لازم را انجام دهیم.

برچسب

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.