رئیس سازمان بسیج سازندگی در دیدار با خانواده شهید اسکندری:

احساس عجز می کنم برای روایت و بیان عظمت شهید مدافع حرم اسکندری

رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور با خانواده شهید اسکندری دیدار کردند رزمایش تخصصی جهاد دامپزشکی که از صبح امروز آغاز شده به نام این شهید بزرگوار نامگذاری شده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج سازندگی سپاه فجر استان فارس، سردار زهرایی در ادامه برگزاری رزمایش تخصصی جهاد دامپزشکی فارس که مزین به نام شهید مدافع حرم سردار اسکندری می باشد با خانواده این شهید بزرگوار دیدار کردند و در خصوص این شهید مدافع حرم بیان داشت: برای بیان عظمت و بزرگی شهید عبدالله اسکندری و روایت شهادت این شهید مدافع حرم احساس عجز و ناتوانی می کنم شهیدی که در طول عمر خدمتی خود خدمات بسیار ارزشمندی داشتند و توسط بدترین ادم های کره زمین یعنی داعش به شهادت رسیدند و متاسفانه سر از تن مبارکشان جدا کردند.

وی افزود: پس از سال ها پیکر این شهید مدافع حرم در آستانه محرم تفحص شد و در عاشورای سال جاری مراسم تشییع با آن عظمت و حضور گسترده قشرهای مختلف مردمی برگزار شد و چقدر این روایت و داستان شهید بزگوار یادآور جریان عاشورا است مطمئنا شهید اسکندری نزد خداوند از عزت بالایی برخوردار بوده که چنین روایت و داستانی شاید به ظاهر تلخ اما با درون مایه ای زیبا، الهی و معنوی دارد. 

رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور با اشاره به اینکه تمام شیعیان پس از 1400 سال تلاش می کنند تا به هر گونه ای که امکان دارد ارادت خود با آقا اباعبدالله الحسین (ع) را نشان دهند، گفت: مراسم تشییع شهید اسکندری که با حضور گسترده مردم همراه بود نیز به گونه ای ابراز ارادت به راه و مسیر امام حسین (ع) و یاران با وفایش بود.

گفتنی است در این دیدار دکتر آقا میری معاون وزیر و رئیس سازمان دامپزشکی کشور، دکتر قزل سفلی رئیس سازمان بسیج سازندگی فارس، دکتر سعیدی مسئول بسیج عشایر کشور و برخی از مسئولین و مدیران استانی حضور داشتند.

 

جهاد فارس

 

جهاد فارس

 

برچسب

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.