اقدام جهادی شرکت بهره‌برداری نفت و گاز زاگرس جنوبی؛

اهدای ۴۰۰۰ بسته لوازم‌التحریر به دانش‌آموزان نیازمند در فارس

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز زاگرس جنوبی از اهدای ۴ هزار و ۲۰۰ بسته لوازم‌التحریر توسط این شرکت به دانش‌آموزان نیازمند و ایتام ساکن مناطق نفت‌خیز این استان خبر داد.

سیدابوالحسن محمدی، مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز زاگرس جنوبی در مراسم اهدای لوازم‌التحریر به دانش‌آموزان نیازمند و ایتام ساکن مناطق نفت خیز استان فارس که با این شرکت در اردوگاه آیت‌الله ربانی شیراز برگزار شد، گفت: شرکت بهره‌برداری نفت و گاز زاگرس جنوبی در استان فارس در راستای مسئولیت اجتماعی، اقدامات موثری انجام داده است که امروز شاهد یکی از این اقدامات جهادی توزیع لوازم‌التحریر میان دانش‌آموزان نیازمند هستیم.

وی ادامه داد: ۴ هزار و ۲۰۰ بسته لوازم‌التحریر اهدایی شرکت ملی نفت امروز تحویل کمیته امداد فارس شده که رقم ریالی آن حدود ۲ میلیارد تومان است.

محمدی با تاکید بر اینکه این مشارکت اولین کار ما نیست، اظهار کرد: در پویش‌های دیگری همچون توزیع بسته‌های معیشتی، لوازم‌التحریر، کمک به سیل‌زدگان و ... همواره به مناطق محروم استان کمک کرده‌ایم.

وی تصریح کرد: تاسیسات ما در مناطقی همچون، کوار، فیروزآباد، سروستان، لامرد قیر و کارزین و ... وجود دارد و از آنجا که این مناطق اطراف حوزه نفتی، حوزه محروم هستند در حوزه مسکن و آبرسانی و ... در راستای مسئولیت اجتماعی خود به مردم این مناطق کمک می‌کنیم.

محمدی از تلاش برای ارائه کمک‌های پزشکی به مناطق محرم استان هم خبر داد و اظهار کرد: درصدد هستیم تا به مناطقی که به کمک دارویی و پزشکی هم نیاز است با اعزام گروه‌های جهادی به مناطق همجوار خود کمک‌رسانی کنیم و علاوه بر همه این‌ موارد بر حوزه توانمندسازی تاکید ویژه داریم که با برگزاری کارگاه‌های آموزشی و راه‌اندازی بخش فنی حرفه‌ای اقدام خواهیم کرد.

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.