معاون هماهنگ کننده سپاه فجر استان فارس:

حرکت های جهادی؛ ترجمان عملی امید آفرینی به جامعه

در اوج تعطیلات نوروز که خیلی ها در حال مسافرت ها هستند آنها به دنبال خدمت به مردم هستند و این نشان از غیرت و همت و مردم داری این جهادگران است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج سازندگی سپاه فجر استان فارس؛ در جلسه شورای اطلاع رسانی بسیج سازندگی استان فارس که ویژه اردوهای جهادی نوروز برگزار شد سرهنگ علیپور معاون هماهنگ کننده سپاه فجر استان فارس بیان داشت: داستان محرومیت زدایی و خدمت برای محرومین اهمیت ویژه ای دارد خوشبختانه همواره گروه های جهادی در این عرصه حضور داشته اند و بارها نیز این اقدام جهاد گران مورد تایید مقام معظم رهبری (مدظله العالی) قرار گرفته است اقداماتی که منجر به رفع محرومیت ها، کمک رسانی به محرومین، افزایش دهنده مشارکت های مردمی و ترجمان عملی امید آفرینی به جامعه می شود.

وی افزود: در این گروه های جهادی شاهد حضور تمامی قشرهای مردمی هستیم ترکیب سنین متفاوت، گویش های مختلف و حضور افراد با گرایش ها و تفکرات و سلیقه های متنوع و مشارکت افراد با تخصص های مختلف نشان از این کار مردمی و خیرخواهانه است واقعا این همت نیک ارزش رسانه ای کردن دارند لذا انتظار می رود در این اردوها جهادی به پیوست های فرهنگی و رسانه ای آن نیز توجه ویژه ای شود و همه کمک نمایند تا این فرهنگ جهادی ترویج داده شود.

این جهادگران که بسیاری از آنها در حوزه کاری خود متخصص هستند و در طول هفته مشغول کار و فعالیت خود هستند اوقات فراغت و آخر هفته خود را برای خدمت رسانی در مناطق محروم صرف می کنند که اقدام بسیار ارزشمندی است. در اوج تعطیلات نوروز که خیلی ها در حال مسافرت ها هستند آنها به دنبال خدمت به مردم هستند و این نشان از غیرت و همت و مردم داری این جهادگران است.

سرهنگ علیپور با اشاره به هجمه هایی که علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی است خواستار فعال تر شدن قرارگاه رسانه ای شد و گفت: حرکت های جهادی یکی از تصاویر زیبای جمهوری اسلامی است لذا انتظار می رود در جنگ رسانه ای کنونی به بهترین شکل ممکن این اقدامات منعکس شود نشان دادن این کارهای خوب و پرداختن به این زیست های جهادی به عنوان یک اقدام خیرخواهانه و مردم یارانه مقابله خوبی با جریان های رسانه ای و دروغ پراکنی رسانه های غربی است و انتظار بر انتشار این فعالیت ها با شعار #خدمت_بی_منت می رود.

برچسب

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.