پوشش رسانه ای شبکه فارس از جشن آبرسانی به 110 روستای فارس

۷۶۶ طرح محرومیت زدایی به ارزش ۱۵۰۰ میلیارد تومان با حضور فرمانده کل سپاه به صورت ویدئو کنفرانس در ۱۷ شهرستان فارس به بهره برداری رسید. از این طرح‌ها ۱۱۰ طرح مربوط به آبرسانی به روستا‌های استان بود. روستا‌هایی که در سال‌های اخیر بر اثر خشکسالی چا‌های آبشان را از دست داده بودند و یا تاکنون از آب شرب بهداشتی برخوردار نبوده اند.با بهره برداری از این طرح‌های آب رسانی۳۰۴ هزار نفر در این روستا‌ها از نعمت آب اشامیدنی بهره‌مند شدند.


در مرحله دوم طرح جهاد آبرسانی به ۲۶۲ روستای بی آب فارس آبرسانی می‌شود. همچنین از این تعدادطرح‌ها ۶۵۶ طرح عمرانی در زمینه‌های ورزشی، بهداشتی وساخت راه و مسکن بهره برداری شد.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امروز در مراسم  بهره برداری از طرح های محرومیت زدایی استان فارس  در جمع مسئولان و فرماندهان سپاه استان گفت: محرومیت دشمن ماست و برای از بین بردنش تلاش می کنیم .

سردار سلامتی با بیان اینکه سپاه و خیران باید کمک کنند تا محرومیت در فارس از بین برود افزود:  یک دستمان شمشیر است برای دشمنان تهدید کننده امنیت و دست دیگرمان تلاش  برای کمک رسانی به مردم است.

وی گفت: استکبار  نمی خواهد در ایران امنیت باشد زیرا هر سرزمینی که امنیت نداشته باشد هیچ چیز دیگری نخواهد داشت و شکوه ، عظمت و پیشرفت یک ملت به امنیت آن وابسته است.

سردار سلامی افزود: دشمن نمی خواهند ما وحدت داشته باشیم و دائماً فریادهای تقویت تفرقه آمیز آنها را می شنوید که نمی‌خواهند آسایش برای مردم ما وجود داشته باشد .

 وی تصریح کرد:  جهش ملت ایران علت دشمنی استکبار با ماست در حالیکه ما اعتقاد داریم باید رهاورد ما برای مردم امنیتی توأم با رفاه آرامش آسایش پیشرفت و درخشش جامعه باشد.

برچسب

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.