برپایی اردوی جهادی سلامت در حرم سید علاء الدین حسین(ع)

در اردوی جهادی جامعه پزشکی فارس در حرم حضرت سید علاء الدین حسین علیه السلام به مردم خدمات درمانی و مشاوره‌ای رایگان ارائه می شود.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج سازندگی سپاه فجر استان فارس ؛  به گفته‌ مدیر درمان تامین اجتماعی فارس در این اردو ۵۰ نفر از اعضای جامعه پزشکی شیراز و ادارات زیر مجموعه‌ی اداره کل تعاون، کارو رفاه اجتماعی خدمات پزشکی، داندانپزشکی و مشاوره‌ای را در سطح‌های مختلف عمومی و تخصصی ارائه می‌دهند.
شجاعت افزود: غربالگری فشار خون، مشاوره تغذیه برای مادران باردار و بیماران قلبی و دیابتی از جمله خدماتی است که در مدت ۳ روز به مراجعه کنندگان در حرم حضرت سید علاالدین حسین ارائه میشود.
وی گفت: از ابتدای امسال تاکنون با همکاری بسیج جامعه پزشکی بیش از ۲۵۰ اردوی جهادی سلامت محور درفارس برپا شده و قرار است این تعداد تا پایان امسال به ۴۰۰ مورد برسد.
مدیر درمان تامین اجتماعی فارس افزود: در این اردوی جهادی درکنار خدمات درمانی به مراجعه کنندگان خدمات مشاوره‌ای شغلی رایگان هم ارائه می‌شود.
اردوی جهادی بسیجیان جامعه پزشکی فارس در حرم مطهر حضرت سید علاالدین حسین تا ۲۹ دی ماه برپاست.

برچسب

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.